Goed om te weten



Algemeen

Ons werkgebied
juffieJo.nl is leverancier van hulpmiddelen, educatief- en (aangepaste) speel-leer & oefenmaterialen.
juffieJo.nl levert aan onderwijs- en (zorg) instellingen in Nederland en Belgiè.
Bij juffiejo.nl is uw opdracht in goede handen.

Klantenservice, levering, herroeppingsrecht, kosten, terugbetalen

Klantenservice
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 11.00 uur en 17.30 uur: 0575-543796. U kunt uw vragen ook stellen via een e-mailbericht aan: bestelling@juffieJo.nl

Levering, levertijden
Levering geschiedt voor zover mogelijk uit voorraad. Voorraad goederen worden vanzelfsprekend zo soedig mogelijk verzonden. Bij producten, die niet binnen een termijn van 30 dagen geleverd kunnen worden, informeren wij u direct nadat wij uw bestelling hebben ontvangen.

Herroepingsrecht bij levering van producten
Het herroepingsrecht is niet van toepassing in geval besteld werd ten behoeve van  een onderwijs- en (zorg)instelling of praktijk voor logopedie, ergotherapie of spelbegeleiding.

Omruilen
Ingeval er sprake is van omruilen van een product, dan worden de meer- en minderkosten verrekend. Tevens wordt in rekening gebracht een toeslag voor verzendkosten voor het opnieuw toezenden van het door ons om te ruilen product. In geval van omruiling komen dus de kosten voor het retourneren en opnieuw toezenden altijd voor uw rekening.

Uitsluiting van omruilen
die tot stand zijn gebracht overeenkomstig uw specificaties,
die duidelijk persoonlijk van aard zijn,
die vallen onder de categorie hygiëne,
die, waarvan de sealverpakking c.q. verzegeling is verbroken (onder andere cd's, dvd's, boeken).

Afleveringen in Nederland:

Pakketdienst:
Wij versturen goederen alleen met een pakketdienst. Indien u niet thuis bent, dan kan de pakketdienst in voorkomende gevallen het pakket bijvoorbeeld bij de buren afleveren. Er moet worden getekend voor ontvangst van het pakket. Uw bijdrage in de verzendkosten: 9,95 EUR

Afleveringen in België (betaal vooraf op rekening of via Bancontact)
Wij berichten u op welke wijze u uw rekening vooraf, zonder extra bankkosten, kunt voldoen. Na otvangst van uw betaling versturen wij de goederen met een pakketdienst of bezorgen deze met onze eigen afleverdienst. Indien u niet thuis bent, dan kunnen wij in voorkomende gevallen uw bestelling bijvoorbeeld bij de buren afleveren. Er moet echter altijd getekend worden voor de ontvangst van uw bestelling.

Pakketdienst:
Wij versturen goederen alleen met een pakketdienst. Indien u niet thuis bent, dan kan de pakketdienst in voorkomende gevallen het pakket bijvoorbeeld bij de buren afleveren. Er moet worden getekend voor ontvangst van het pakket. Uw bijdrage in de verzendkosten: 10,95 EUR

Procedure melding Niet Aanwezig bericht
Voor zover mogelijk wordt opdrachtgever, via het bij de opdracht opgegeven e-mail adres, tijdig geïnformeerd over het te verwachten moment van afleveren. De vervoerder c.q. pakketdienst zal nadat bij een afleverpoging niemand aanwezig was of op de aangegeven locatie is aangetroffen een niet aanwezigheids bericht achterlaten, dan wel bij bericht aangegeven of het pakket is afgeleverd bij de “buren” of via het bij de bestelling opgegeven e-mailadres informeren op welke wijze het pakket alsnog in ontvangst genomen kan worden. Indien niet binnen 7 dagen contact wordt opgenomen met de afzender of met het opgegeven afhaalpunt zal het pakket na deze 7 dagen door vervoerder/ pakketdienst worden geretourneerd aan afzender.

Wilt u de Algemene Voorwaarden inzien of afdrukken, klik dan hier